FANDOM

Jeśli jeszcze jedna Rura pęknie.. To Ja się Wynoszę!
 
— Wally Franks w Rozdziale 1.

Chapter-1-legendiconChapter-2-legendicon

Wally Franks - Pracownik Sillyvision. Nagrał nagrania do kaset oraz zostawił je w Sillyvision.

Rola w Grze

Wally Franks jest Dozorcą, daje nam również drugorzędne informacje o grze. Natomiast bardziej potrzebna nam jest Szafa Wally'ego.

Ciekawostki

  • W pierwszej wersji Rozdziału 1 mieliśmy jego nagranie, ale nie znaliśmy jego imienia i nazwiska.

Cytaty

By zobaczyć tą informację naciśnij "pokaż".

Rozdział 1

Na ten moment, nie rozumiem planów Joey'go związanych z tą firmą. Animacje już nie są ukończone na czas. I nie wiem do czego potrzebna jest... ta maszyna. Jest głośna, brudzi... i kto w ogóle potrzebuje tyle atramentu?! I jeszcze jedno. Posłuchaj, Joey chciał aby każdy z nas podarował coś z swojego stanowiska. Poumieszczaliśmy je na tych stojakach w Pokoju. "To pomoże Uspokoić Bogów" - Mówił... Powiem szczerze myślę, że oszalał. Ale, hej! Kto pisze Rachunki? Jeśli jeszcze jedna Rura pęknie... To Ja się Wynoszę!

Rozdział 2

Więc, pewnego dnia poszedłem po moją śmietniczkę do korytarzowego schowka i zgadnijcie? Nie mogłem znaleźć moich głupich Kluczy. To tak jakby te Klucze zniknęły. Jedyne na co wpadłem to to, że może wpadły do Śmietników które, ostatnio opróżniałem. Mam Nadzieje że nikt nie Powie Sammy'emu, ponieważ jeśli się dowie, że znów Zgubiłem Klucze to będzie na Mnie bardzo zły.