FANDOM

Chapter-2-legendicon 2Chapter-3-legendicon 2Chapter-4-legendicon

Alice i ja, dotrzemy daleko
 
— Susie Campbell, Rozdział 2

Susie Campbell - aktorka głosowa, pracownik Sillyvision. Podkładała głos między innymi pod gadające krzesła i tańczące kurczaki, jednak za największy sukces uważała rolę Alice Angel. Została jednak zastąpiona przez Allison Pendle, co bardzo mocno przeżyła. Nagrała cztery wiadomości na kasetę. Z powodu tejemniczego incydentu zmieniła się w poszukiwacza, a następnie, po "zabiciu" przez "Bendy`ego" przybrała postać "Alice".

Wędrujący Bendy - ikona Pojawienia

Rozdział 2: Stara Piosenka

Kaseta Susie została ukryta w Studiu Nagrań.

~

Rozdział 3: Wzlot i Upadek

Pierwszą wiadomość można znaleść w Korytarzu Ścieżki Anioła, a drugą w Zatopionej Kostnicy. W rozdziale 3 Susie pojawia się również w fizycznej formie, jako hybryda Alice Angel i samej siebie - "Alice".

~

Rozdział 4: Wielkie Piękności

W Archiwum znajduje się kaseta Susie, która w rodziale 4 również występuje jako antagonistka "Alice" i ponosi "śmierć" z ręki (czy też raczej miecza) Allison Angel.

TheMeatly - ikona Wygląd

Susie pojawia się w grze tylko jako "Alice", dlatego nie wiemy zbyt wiele na temat jej wyglądu. W prawdzie można snuć teorie na podstawie cech zewnętrznych hybrydy, jednak rzetelnych, choć niekoniecznie obiektywnych informacji dostarcza nam Sammy Lawrence. Wiadomo tylko, że była młodą, niebrzydką kobietą z czarującym uśmiechem.

Maska Bendy'ego Osobowość

Susie sprawia wrażenie entuzjastycznej, energicznej osoby. Jako jedyna z pracowników nie narzeka na swoją pracę, a wręc wydaje się nią być zafascynowana. Każde kolejne zadanie przyjmuje z radością, czy to gadające krzesła czy tańczące kurczaki. Jednak jej serce skrada dopiero Alice Angel. Susie szybko przywiązuje się do tej postaci a nawrt deklaruje, że czuje się tak, jakby stanowiła jej część. Bardzo spochlebia jej również to, że inni wydają się być zadowoleni z rezultatów jej pracy. Sammy Lawrence określa ją jako "czarującą kobietę" z "niebiańsko pięknym" głosem. Susie wiąże z Alice Angel wielkie nadzieje. Wierzy, że zarówno Alice, jak i ona, w przyszłości zdobędą uznanie i popularność. Trochę przypomina naiwne dziecko. Podczas obiadu z Joey`m najpierw myśli, (prawdopodobnie na podstawie opowieści innych pracowników) że to okropna osoba, choć nigdy z nim nawet nie rozmawiała, a chwilę potem daje się nabrać na jego pozorną życzliwość i niewinność. Utożsamia się z postacią z kreskówki, żyje w świecie pięknych marzeń, a każdemu wydarzeniu towarzyszą jej silne, często skrajne emocje. Szczególnie to widać gdy dowiaduje się, że rolę Alice Angel przejął ktoś inny. Campbell pokazuje wtedy swoją determinację i desperacko próbuje naprawić sytuację. Od tego wydarzenia powoli zaczyna ukazywać mroczniejszą stronę swojej osobowości. Boleśnie wspomina wszystkie pochwały i komplementy, czuje się przez wszystkich oszukana, jak dziecko, któremu ktoś pokazał lizak i zjadł go na jego oczach. Traci zaufanie do ludzi, pragnie się na nich zemścić. Jej rozpacz staje się obsesją. W każdym widzi wroga, a siebie samą nazywa Alice. Czuje do innych żal z powodu utraty roli, ale w gruncie rzeczy to próbuje obwinić ich za to, że kolorowy światopogląd, który wykreowała, okazał się być tylko jej własnym wytworem wyobraźni.

Projektor - ikona Cytaty

Rozdział 2

Oryginał:

It may only be my second month working for Joey Drew, but I can already tell I'm gonna love it here! People really seem to enjoy my Alice Angel voice. Sammy says she may be as popular as Bendy some day. These past few weeks I have voiced everything from talking chairs to dancing chickens. But this is the first character I really felt a connection with. Like she's a part of me. Alice and I, we are going places.
Tłumaczenie:
Może i to dopiero drugi miesiąc mojej pracy dla Joey`ego Drewa, ale już mogę powiedzieć, że pokocham to miejsce! Ludzie wygladają, jakby naprawdę podobał im się mój głos Alice Angel. Sammy mówi, że pewnego dnia może będzie tak popularna jak Bendy. Przez te ostatnie tygodnie udzielałam głosu wszystkiemu od gadających krzeseł po tańczące kurczaki. Ale to pierwsza postać, z którą czuję się naprawdę związana. Jakby była częścią mnie. Alice i ja, dotrzemy daleko.

Rozdział 3, pierwsze nagranie

Oryginał:

Everything feels like it's coming apart. When I walked into the recording booth today, Sammy was there with that... Allison. Apparently, I didn't get the memo. Alice Angel will now be voiced by Miss Allison Pendle. A part of me died when he said that. There's gotta be a way to fix this!
Tłumaczenie:
Czuję, że wszystko się rozpada. Kiedy przyszłam dziś do kabiny nagrań, Sammy była tam z tą... Allison. Oczywiście, nie dostałam tej notatki. Głos pod Alice Angel będzie teraz podkładać panna Allison Pendle. Kiedy to powiedział, jakaś część mnie umarła. Musi być jakiś sposób, żeby to naprawić!

Rozdział 3, drugie nagranie

Oryginał:

Who would've thought? Me having lunch with Joey Drew! Apparently times are tougher than I thought. For a moment there, I though I'd be stuck with the check. But I gotta say, he wasn't at all what I expected. Quite the charmer. He even called me Alice. I liked it.
Tłumaczenie:
Kto by się tego spodziewał? Ja jedząca obiad z Joey`em Drew! Najwyraźniej czasy są cięższe niż mi się wydawało. Przez chwilę myślałam, że utknęłam z (nie wiem, jak to przetłumaczyć). Ale muszę powiedzieć, że nie był taki jak się spodziewałam. Taki trochę czaruś. Nawet nazywał mnie Alice. Spodobało mi się to.

Rozdział 4

Oryginał:

They told me I was perfect for the role. Absolutely perfect. Now Joey's going around saying things behind closed doors. I can always tell. Now he wants to meet again tomorrow, says he has an "opportunity" for me. I'll hear him out. But if that smooth talker thinks he can double cross an angel and get away with it, well, oh he's got another thing coming. Alice, ooh she doesn't like liars.
Tłumaczenie:
Powiedzieli mi, że byłam perfekcyjna do tej roli. Absolutnie perfekcyjna. Teraz Joey chodzi w kółko i mówi rzeczy za zamkniętymi drzwiami. Zawsze mogę powiedzieć, co. Teraz chce się jutro znowu spotkać, mówi, że ma dla mnie "propozycję". Wysłucham go. Ale jeżeli ten bajerant myśli, że może przechytrzyć anioła i ujść z tym na sucho, to, cóż, bardzo się pomylił. Alice, och, ona nie lubi kłamców.

  • Jako jedyna nie narzeka na swoją pracę lub pracodawców... a przynajmniej w pierwszej wiadomości
  • Susie jest niezamężna
  • Nie licząc Wally`ego, ma najwięcej kaset
  • Nazwisko "Campbell" można przetłumaczyć jako "afektowany dzwonek" (afektowany - teatralny, nienaturalny, wyrażany w przesadny sposób, przyciągający uwagę i budzący zachwyt)

ButchersGangPoster Galeria

Susie Campbell
SusieCampbell3b
SusieCampbell3a
Postacie
Kreskówki
BendyBoris The WolfAlice AngelCharleyBarleyEdgar
Ludzie
Joey DrewHenryWally FranksThomas ConnorSammy LarenceJack FainSusie CampbellNorman PolkShawn FlynnAllison PendleGrant CohenLindaBertrum PiedmontLacie Benton
Atramentowi
Atramentowe Trio: "Bendy""Alice""Boris"

Poszukiwacze: PoszukiwaczOpuchły PoszukiwaczOpuchły JackPoszukiwacz GórnikWielki PoszukiwaczGigantyczny Poszukiwacz
Gang Rzeźników: RurarzWędkarzMłotkarz
Pozostali: BorisSammy LawrenceProjektatorBertrum PiedmontStraceńcyTomAllison Angel

Niezaklasyfikowani
TheMeatly (Easter Egg)"Zabłąkany" BendyAnimatronik Bendy'ego
Niekanoniczni
Sąsiad