FANDOM

Menu ch3

Nie rozumiem, co stanowi taki wielki problem
 
— Shawn Flynn

Shawn Flyyn - pracownik Sillyvision. Produkował zabawki wzorowane na postaciach z kreskówek od tej samej wytwórni. Nagrał również kasetę, w której skarży się na zachowanie pracodawcy.

Wędrujący Bendy - ikona Pojawienia

Rozdział 3: Wzloty i Upadki

W Pokoju z Maszyną do Zabawek można znaleść kasetę z nagraną przez niego wiadomością.

Maska Bendy'ego Osobowość

Shawn nie należy do ambitnych osób i raczej nie stawia sobie wysoko poprzeczki. Przeszkadzają mu wymagania Joey`ego Drewa, który zwraca uwagę na każdy szczegół jak to, czy zabawki mają poprawnie namalowany uśmiech. Nie próbuje zrobić czegokolwiek, by poprawić sprzedajność lalek wzororowanych na Alice Angel, nawet nie wie, jak ma na imię ta postać. Nie przykłada się do swojej pracy, raczej robi wszystko "byle by było". Problem z nadmiarem lalek chce rozwiązać szybkim i prostym stopieniem ich.

Projektor - ikona Cytat

Oryginał:

I don't be seein' what the big deal is. So what if I went and painted some of those Bendy dolls with a crooked smile? That's sure no reason for Mr. Drew to be flyin' off the handle at me. And if he really wants to be so helpful, he could be tellin' me what I'm to be doin' with this warehouse I got full of that angel whatchamacallit. Not a scrap of that mess be a-sellin'! Probably have to melt it all down to be rid of it all.
Tłumaczenie:
Nie rozumiem, co stanowi taki wielki problem. Co się stanie, jeżeli przyjdę i namaluję jakiemuś zabawkowemu Bendy`emu krzywy uśmiech? Z całą pewnością pan Drew nie ma żadnego powodu, żeby trzymać mnie za rączkę gdy pracuję. I jeżeli naprawdę chce być taki pomocny, to mógłby mi powiedzieć co mam robić z tym magazynem przepełnionym jakoś tam nazwanymi aniołkami. Nic z tego bajzeru się nie sprzedaje! Prawdopodobnie będzie trzeba to wszystko stopić, żeby w końcu się tego pozbyć.

  • Pierwotnie głos miał mu podkładać TheMeatly. Uznał jednak, że nie może uzyskać poprawnego irlandzkiego akcentu, więc zaproponował to Youtuberowi Jacksepticey, który zresztą chętnie się zgodził
Postacie
Kreskówki
BendyBoris The WolfAlice AngelCharleyBarleyEdgar
Ludzie
Joey DrewHenry SteinWally FranksThomas ConnorSammy LawrenceJack FainSusie CampbellNorman PolkShawn FlynnAllison PendleGrant CohenLindaBertrum PiedmontLacie Benton
Atramentowi
Atramentowe Trio: Ink Bendy/BestiaUpadła AliceBoris Tyran

Poszukiwacze: PoszukiwaczOpuchły PoszukiwaczOpuchły JackPoszukiwacz GórnikWielki PoszukiwaczGigantyczny PoszukiwaczPoszukiwacz Sammy
Gang Rzeźników: RurarzWędkarzMłotkarz
Pozostali: BorisSammyProjektatorBertrumStraceńcyTomAllison AngelŁapa

Niezaklasyfikowani
TheMeatly (Easter Egg)"Zabłąkany" BendyAnimatronik Bendy'ego
Niekanoniczni
Sąsiad