FANDOM

Chapter-2-legendicon 2Chapter-3-legendicon 2

Czy nie szukałeś/aś ludzkiej wersji Sammy'ego?

Powiedziałem, czy mogę dostać błogosławieństwo?
 
— Głos Sammy'ego po zakończeniu jego kasety, Rozdział 2

Potworna wersja Sammy'ego Lawrence jest głównym antagonistą w drugim rozdziale Bendy and the Ink Machine. Jest potwornym wcieleniem dyrektora Departamentu muzycznego w Joey Drew Studios, Sammy'ego, który uważa się za proroka "Bendy'ego".

TheMeatly - ikona Wygląd

Sammy jest czarną, humanoidalną postacią. Zasłania swoją twarz poplamioną maską Bendy'ego z otworem w miejscu ust. Nie posiada włosów. Nosi spodnie, białe "ogrodniczki" podobne do tych, które ma Boris.

Od poprzedniej aktualizacji Rozdziału drugiego postać Sammy'ego uległa zmianie. Ma posturę umięśnionego człowieka i posiada stopy. W scenie, w której wygłasza swój monolog do przywiązanego Henry'ego doczekał się lepszej animacji.

BookUI Informacje

Pracował jako kompozytor muzyki dla Sillyvision oraz Joey'ego Drew'a. Miał jednak dosyć swojej roboty. Współpracownicy opisują go jako "weird" (pl. dziwny). Nagrał kilka kaset. Ma swoje biuro.

Na skutek wydarzeń odbywających się w studiu zmienił się w atramentowego potwora. Zaczął czcić "Bendy'ego" i odprawiać rytuały na jego cześć, na przykład chciał złożyć Henry'ego w ofierze.

  • Za głos Sammy'ego Lawrence'a odpowiedzialny jest aktor głosowy Aaron Landon.
  • Zwraca się do Henry`ego wyrazem "owieczka"
  • Jest jedną z dwóch osób, która nazywa "Bendy'ego" demonem atramentu, drugą jest "Alice"
  • Podczas pierwszego spotkania, kiedy przechodził trzymając w ręku karton z Bendy'm, można usłyszeć że mówi swój "cytat reprezentujący"
  • Posiada charakterystyczne cytat, brzmiący "Rest your head, It's time for bed". Mówi on go aż 3 razy
  • Sammy nie ma twarzy, posiada on tylko usta co jest zauważalne po usunięciu maski w programie do obróbki modeli co upodabnia jego głowę do głowy poszukiwaczy. Nie wiadome jest jak Lawrence widzi
    • Zapytany na Hot Topic: "Jak możesz widzieć przez maskę?" odpowiedział: "A jak możesz widzieć bez maski?". Może to sugerować, że maska w pewnym sensie stanowi część jego ciała i widzi poprzez namalowane na niej oczy
  • Po aktualizacji dodanej wraz z rozdziałem 4 ma wiele nowych animacji ruchu. Na przykład po zadaniu nam ataku możemy zauważyć, że ma przy sobie szufelkę z Szafki Wally'ego, a w animacji, gdy wygłasza nam swój monolog, porusza się wedle słów, jakie wypowiada
  • Od 26 lipca 2017 (czyli odkąd można kupić rzeczy z Bendy'm na Hot Topic) przez kilka dni Hot Topic odpowiadał na pytania fanów jako Sammy
  • Jeśli gracz teleportuje się do pokoju, z którego Sammy przeprowadza rytuał, można zobaczyć, że animacja chodzenia nadal trwa
  • Jeśli gracz teleportuje się na balkon, z którego Lawrence obserwuje Henry'ego, głowa Sammy'ego dalej będzie się obracać i patrzyć na protagonistę, przy czym obróci się do góry nogami i wniknie w plecy

GearUI Cytaty

Rozdział 2: Stara Piosenka

central Oryginał:

There we go now, nice and tight. We wouldn't want our sheep running away now, would we? No, we wouldn't. I must admit I am honored you came all the way down here to visit me. It almost makes what I'm about to do seem cruel. But the believers must honor their savior. I must have him notice me. Wait. You look familiar to me... That face... Not now. For our Lord is calling to us, my little sheep. The time of sacrifice is at hand! And then, I will finally be freed from this... Prison. This inky... Dark... Abyss I call a body. Shhhhh! Quiet! Listen! I can hear him. Crawling above. Crawling! Let us begin. The ritual must be completed! Soon he will hear me... He will set us free.

Tłumaczenie:

Proszę bardzo, związany dobrze i mocno. Nie chcielibyśmy, żeby nasza owieczka nam teraz uciekła, prawda? Nie chcielibyśmy. Muszę przyznać, że jestem zaszczycony tym, że przyszedłeś tu, żeby mnie odwiedzić. To prawie sprawia, że to, co zamierzam zrobić, wydaje się okrutne. Ale wierni muszą czcić swojego zbawcę. Muszę sprawić, że mnie zauważy. Zaraz. Wyglądasz znajomo... Ta twarz... Nie teraz. Gdyż mój Pan nas woła, moja mała owieczko. Czas poświęcenia się zbliża! A wtedy, w końcu zostanę uwolniony z tego... więzienia. Tego atramentowego... ciemnego... odmętu, który nazywam ciałem. Ciii! Cicho! Posłuchaj. Słyszę go. Pełza się nad nami. Pełza! Zatem zacznijmy. Rytuał musi być zostać spełniony. Wkrótce mnie wysłucha. On uwolni nas.

Oryginał:

Sheep, sheep, sheep. It's time for sleep. Rest your head. It's time for bed. In the morning, you may wake. Or in the morning, you'll be dead. Hear me, Bendy! Arise from the darkness! Arise, and claim my offering! Free me, I beg you! I summon you, Ink Demon! Show your face and take this tender sheep! No! My Lord! Stay back! I am your prophet! I am your- AAAHHH!!!

Tłumaczenie:

Owieczko, owieczko, owieczko. To czas iść spać, ułóż swą głowę, nie musisz już gnać, pełnym rankiem zbudzisz się lub inaczej... spotkasz śmierć. Usłysz mnie, Bendy! Wybudź się z ciemności! Przyjmij i przyjmij mój dar! Uwolnij mnie, błagam! Wzywam cię Demonie Atramentu! Pokaż swoją twarz i weź tę bezbronną owieczkę! Nie! Mój Panie! Przestań! Jestem twoim prorokiem! Jestem twoim... AAAAH!

Rozdział 3: Wzloty i Upadki

Mimo, że Sammy nie pojawia się osobiście w tym rozdziale, jego głos może być usłyszany jako sekret. Aby go aktywować, należy zagrać na instrumentach na klatce schodowej w takiej kolejności: kontrabas, bęben, skrzypce, pianino, bęben.

We've all been waiting. But now... he will set... us... free...

Tłumaczenie:

Wszyscy czekaliśmy. Ale teraz... on... uwolni... nas...

ButchersGangPoster Galeria

Bendy-head Galeria dla tego artykułu znajduje się na oddzielnej stronie.
Sammy Lawrence - Galeria