FANDOM

Chapter-4-legendicon

W porządku Joey... Jestem tutaj... Sprawdźmy czy znajdę to co chciałeś, żebym zobaczył...
 
Henry na początku Rozdziału 4: Wielkie Piękności
Czy przypadkiem nie szukałeś/szukałaś artykułu odnośnie poprzedniego Rozdziału 3: Ruchome Obrazki - ewentualnie 1 lub 2 bądź następującego Rozdziału 5?

Rozdział 4: Wielkie Piękności (z ang. Chapter 4: Colossal Wonders) - czwarty kanoniczny rozdział gry Bendy and the Ink Machine, poprzedzający Rozdział 5: Ostatnia Taśma, a następujący po Rozdziale 3: Wzlot i Upadek. Został wydany 30 kwietnia 2018 roku.

Projektor - ikona Zapowiedzi

"Bendy and the Ink Machine Chapter Four" - Reveal Trailer 2018

Pierwszy film zwiastujący dodanie czwartego rozdziału (wówczas jeszcze niezatytułowanego) do gry został opublikowany 31 marca 2018 roku na serwisie Youtube przez użytkownika ,,TheMeatly" będącym oficjalnym kanałem głównego dewelopera ,,Bendy and the Ink Machine" znanego pod pseudonimem TheMeatly na tejże witrynie pod tytułem "Bendy and the Ink Machine: Chapter Four" - Reveal Trailer 2018". Twórca pod opublikowanym zwiastunem trwającym łącznie zaledwie jedną minutę i osiem sekund zamieścił w opisie jedynie krótką wiadomość ,,The horror is just beginning.", czyli tłumacząc na polski ,,Horror dopiero się zaczyna" i link do oficjalnej strony gry. Film został ciepło przyjęty przez społeczność Youtube o czym świadczy - w obecnej chwili (3 Maj 2018) - ponad 61 tysięcy polubień dla publikacji.

Film rozpoczyna się od ciemnego, pustego tła, z którego jednak szybko wyłania i rozjaśnia się oficjalne logo dewelopera nakreślone kolorem białym i przedstawiające smutną twarz z cienkim podpisem ,,the meatly" pod spodem i znajdującym się poniżej obramowanym uzupełnieniem ,,GAMES" (pol. ,,GRY"), co daje w sumie hasło ,,GRY theMeatly'ego". Od momentu 0:05 zaczyna ono zanikać i zanika całkowicie w sekundę później ponownie ustępując miejsce czarnemu ekranowi. W 8 sekundzie dostrzegalne staję się jednak wejście do niezidentyfikowanego pokoju z podłogą upaćkaną atramentem i mechanizmami wewnątrz.

Do uzupełnienia w najbliższym czasie.

Bendy and the Ink Machine - "Chapter Four PLAY IT NOW"

Do uzupełnienia w najbliższym czasie

TheMeatly - ikona Postacie

Easter Egg:

Siekiera - ikona Przedmioty

BookUI Lokalizacje

DollUI Ścieżka Dźwiękowa

GearUI Osiągnięcia

  • Strachy na Lachy
  • w Kółko i w Kółko
  • Nu Nu Nu
  • Wciąż Słucham
  • Ugrilowany
  • Ponowne Spotkanie
  • Dobre Jak u Mamy
  • Strata Czasu
  • Strzał w Dziesiątkę
  • Mleczarz na Zawołanie
  • Pamiąteczka
  • Niechwalebne Zwycięstwo
  • Nie Tak Szybko, bo Zemdleję (nieaktualne)

NoImage Tajemnice i teorie

Teoria Transformacji:

Według tej teorii, każda z grup pracowników Joey Drew Studios została zainfekowana w inną postać za sprawą przedmiotów które zbieramy do uruchomienia maszyny. Symbolizują tych pracowników studia, których zmieniły w daną postać. Na przykład:

Galeria