FANDOM

Chapter-4-legendicon

W porządku Joey... Jestem tutaj... Sprawdźmy czy znajdę to co chciałeś, żebym zobaczył...
 
Henry na początku Rozdziału 4: Wielkie Piękności
Czy przypadkiem nie szukałeś/szukałaś artykułu odnośnie poprzedniego Rozdziału 3: Ruchome Obrazki - ewentualnie 1 lub 2 bądź następującego Rozdziału 5?

Rozdział 4: Wielkie Piękności (z ang. Chapter 4: Colossal Wonders) - czwarty kanoniczny rozdział pod tytułem "Bendy and the Ink Machine" następujący po Rozdziale 3: Wzloty i Upadki.

Projektor - ikona Trailery

"Bendy and the Ink Machine Chapter Four" - Reveal Trailer 2018

Pierwszy film zwiastujący dodanie czwartego rozdziału (wówczas jeszcze niezatytułowanego) do gry został opublikowany 31 marca 2018 roku na serwisie Youtube przez użytkownika ,,TheMeatly" będącym oficjalnym kanałem głównego dewelopera ,,Bendy and the Ink Machine" znanego pod pseudonimem TheMeatly na tejże witrynie pod tytułem "Bendy and the Ink Machine: Chapter Four" - Reveal Trailer 2018". Twórca pod opublikowanym zwiastunem trwającym łącznie zaledwie jedną minutę i osiem sekund zamieścił w opisie jedynie krótką wiadomość ,,The horror is just beginning.", czyli tłumacząc na polski ,,Horror dopiero się zaczyna" i link do oficjalnej strony gry. Film został ciepło przyjęty przez społeczność Youtube o czym świadczy - w obecnej chwili (3 Maj 2018) - ponad 61 tysięcy polubień dla publikacji.

Film rozpoczyna się od ciemnego, pustego tła, z którego jednak szybko wyłania i rozjaśnia się oficjalne logo dewelopera nakreślone kolorem białym i przedstawiające smutną twarz z cienkim podpisem ,,the meatly" pod spodem i znajdującym się poniżej obramowanym uzupełnieniem ,,GAMES" (pol. ,,GRY"), co daje w sumie hasło ,,GRY theMeatly'ego". Od momentu 0:05 zaczyna ono zanikać i zanika całkowicie w sekundę później ponownie ustępując miejsce czarnemu ekranowi. W 8 sekundzie dostrzegalne staję się jednak wejście do niezidentyfikowanego pokoju z podłogą upaćkaną atramentem i mechanizmami wewnątrz.

Do uzupełnienia w najbliższym czasie.

Bendy and the Ink Machine - "Chapter Four PLAY IT NOW"

Do uzupełnienia w najbliższym czasie

Wędrujący Bendy - ikona Gameplay

Maska Bendy'ego Zakończenie

Maska Bendy'ego Podsumowanie

Projektor - ikona Cytaty

NoImage Tajemnice i teorie

Teoria Transformacji:

Według tej teorii, każda z grup pracowników Joey Drew Studios została zainfekowana w inną postać za sprawą przedmiotów które zbieramy do uruchomienia maszyny. Symbolizują tych pracowników studia, których zmieniły w daną postać. Na przykład:

Dodano

  • Nowe miejsca
  • Nowe menu główne
  • Nowe postacie
  • Nowe tekstury
  • Nowy fragment fabuły

  • O Rozdziale 4 da się dowiedzieć już w jego poprzedniku, mniej więcej o tym, że znowu pojawią się zmagania z gangiem rzeźników, Bendy'm i Alice. Powróci również koncept Borisa.
  • W tej części poznajemy prawdziwą Alice Angel i Toma.
  • W tej części Alice umiera.

Galeria