FANDOM

Projektator - jest antagonistą pojawiającym się w Rozdziale 3. Przypomina człowieka z atramentu z projektorem na głowię, Jest rezultatem tego co stało się Norman'em Polk.

Wygląd

Jest czarnym człowiekiem z projektorem na głowie, albo zamiast głowy. Do jego ciała są przyczepione różne kable i przewody. Ma głośnik na klatce piersiowej wielkie, czarne buty, białe i czarne obręcze na rękach i nogach. W jego lewy bark wczepiona jest taśma filmowa.

Gameplay

Rozdział 3: Wzloty i Upadki

Projektator pojawia się tam jako antagonista. Jest spotykany najczęściej w niewielkich tunelach z "brodzikiem" atramentu na podłodze, może się też pojawić w studiu, ale przeciętny Easter Egg, nie ma możliwości dotknięcia go jeśli tam się znajduje. Kręci się tam w tą i z powrotem. Jeśli wejdziemy w jego światło on nas zobaczy i będzie próbował nas zabić. Jeśli już nas zobaczy, i nie chcecie z nim walczyć należy poszukać najbliższej "Little Miracle Station" i się w niej schować (Tak samo w przypadku z "Bendy"'m). Projektator jest najtrudniejszym przeciwnikiem do pokonania. Ma najwięcej życia ze wszystkich przeciwników. Na szczęście nie musimy z nim walczyć, ale pojawia się może 3 razy w poziomie, albo to jeden i ten sam dlatego jest rzadki. Pojawia się zazwyczaj na piętrach z nieparzystą liczbą od liczby 9.

Ciekawostki

  • Jeżeli gracz go zabije dostanie on osiągnięcie "Przeznaczenie Normana".
  • Jest trzecim pracownikiem, który został skażony przez atrament, pierwszym był Sammy Lawrence, a drugim Susie Campbell .
  • Projektator zdaje się nie słyszeć Henry'ego. Dzięki temu możemy za nim chodzić, a on nawet nie zdaje sobie z tego sprawy, ale to oczywiste, ze gdy się go uderzy w plecy to zacznie atakować gracza.
  • "Wygląd" Postaci mógłby być zainspirowany Strojem do Nurkowania z 1936 roku.
  • Ma dwa pokoje startowe i jeden przechodni.
  • Jest jeszcze silniejszy od Gigantycznego Poszukiwacza, bo ma jeszcze aż 30 punktów życia, ale dopiero po jego 5-6, może czasami 4-3 uderzeniach gracz ginie.