FANDOM

Projektator jest antagonistą pojawiającym się w Rozdziale 3. Przypomina człowieka z atramentu z projektorem na głowię, Jest rezultatem tego co stało się Norman'em Polk.

Wygląd

Jest czarnym człowiekiem z projektorem na głowie, albo zamiast głowy. Do jego ciała są przyczepione różne kable i przewody. Ma głośnik na klatce piersiowej wielkie, czarne buty, białe i czarne bręcze na rękach i nogach. W jego lewy bark wczepiona jest taśma filmowa.

Gameplay

Rozdział 3: Wzloty i Upadki

Projektator pojawia się tam jako antagonista.

Jest spotykany najczęściej w niewielkich tunelach z ,,brodzikiem'' atramentu na podłodze, może się też pojawić w studiu, ale przeciętny easter egg, nie ma możliwości dotknięcia go jeśli tam się znajduje. Kręci się tam w tą i z powrotem. Jeśli wejdziemy w jego światło on nas zobaczy i będzie próbował nas zabić.

Jeśli już nas zobaczy, i nie chcecie z nim walczyć należy poszukać najbliższej ,,Little Miracle Station'' i się w niej schować (Tak samo w przypadku z "Bendym").

Projektator jest najtrudniejszym przeciwnikiem do pokonania. Ma najwięcej życia i zadaje najwięcej obrażeń, bo ma nawet 5-9 trafień i jest 2-krotnie silniejszy. Na szczęście nie musimy z nim walczyć, ale pojawia się może 3 razy w poziomie, albo to jeden i ten sam dlatego jest rzadki.

Ciekawostki

  • Jeżeli gracz go zabije dostanie on osiągnięcie "Przeznaczenie Normana".
  • Jest trzecim pracownikiem który został skażony przez atrament, pierwszym był Sammy Lawrence, a drugim Susie Campbell .
  • Projektator zdaje się nie słyszeć Henry'ego. Dzięki temu możemy za nim chodzić, a on nawet nie zdaje sobie z tego sprawy.
  • "Wygląd" Postaci mógłby być zainspirowany Strojem do Nurkowania z 1936 roku.
  • Jego ,,projektor" jest do góry nogami.
  • To jedyna postać bez rękawiczek.
  • Projektator to może być jedynie pomalowana maszyna-dowodem na to są kable, projektor zamiast głowy ma projektor który może służyć za wizjer.