FANDOM

Chapter-2-legendicon

Poszukiwacz - Antagonista w Rozdziale 2. Ma możliwość zabicia nas.

Opis

Jest to mała atramentowa człowieko-podobna istota. Jego ramiona są bardzo długie, ale nie posiada nóg. Miejsca, gdzie powinny być oczy są puste. Zamiast pięciu palców jak u normalnej istoty ma tylko dwa. Sylwetka zwęża mu się ku dołu. Za sobą pozostawia czarne ślady atramentu.

Strategia

Rozdział 2: Stara Piosenka

Poszukiwacze ruszają na atak dopiero, gdy włączymy prąd w Korytarzu Muzycznego Departamentu. Może zostać zabity na dwa sposoby. Henry walnie go siekierą, albo sam Poszukiwacz wejdzie na jakiś róg ściany. Aby otworzyć wejście do Pokoju Orkiestry musimy zabić 3-6 poszukiwaczy. Włączy nam to przejście oraz soundtrack Sammy Jam.

Poszukiwacze mogą się pokazać jeszcze w wielu innych miejscach, aby zniknęły trzeba zabić je siekierą.

Ciekawostki

  • Sammy Lawrence jest atramentowym człowiekiem, lecz wydaję się mieć więcej człowieczeństwa, może dlatego, że kiedyś był człowiekiem.
  • Poszukiwacze jako połowa postaci w Rozdziale 2, mogą nas jak do tej pory zabić, drugim jest "Bendy".
  • Sammy Lawrence, "Bendy", oraz Poszukiwacz to jedyne postacie, których modele mamy udostępnione na Steam Workshop.

Galeria