FANDOM

Chapter-2-legendicon 2Chapter-3-legendicon 2

Poszukiwacz jest przeciwnikiem w Rozdziale 2, 3 i 5. Ma możliwość zabicia nas. Za sobą pozostawia czarne ślady atramentu.

TheMeatly - ikona Wygląd

Jest to mała atramentowa człowieko-podobna istota. Jego ramiona są bardzo długie, ale nie posiada nóg. Miejsca, gdzie powinny być oczy są puste. U dłoni posiada pięć palców. Sylwetka zwęża mu się ku dołu.

Siekiera - ikona Strategia

Maska Bendy'ego Rozdział 2: Stara Piosenka

Poszukiwacze ruszają na atak dopiero, gdy włączymy prąd w Korytarzu Muzycznego Departamentu. Może zostać zabity na dwa sposoby. Henry walnie go siekierą, albo sam Poszukiwacz wejdzie na jakiś róg ściany. Aby otworzyć wejście do Pokoju Orkiestry musimy zabić 3-6 poszukiwaczy. Włączy nam to przejście oraz soundtrack Sammy Jam.

Poszukiwaczy w rozgrywce pojawia się co najmniej 20-25.

Poszukiwacze mogą się pokazać jeszcze w wielu innych miejscach, aby zniknęły trzeba zabić je machnięciem siekierą.

  • Sammy Lawrence jest atramentowym człowiekiem, lecz wydaję się mieć więcej człowieczeństwa, może dlatego, że kiedyś był człowiekiem.
  • Sammy Lawrence,"Bendy", oraz Poszukiwacz to postacie, których modele mamy udostępnione na Steam Workshop.

ButchersGangPoster Galeria