FANDOM

Chapter-2-legendicon 2

Norman Polk - Charakter drugoplanowy z Rozdziału 2 gry Bendy and the Ink Machine. Jest on operatorem filmowym u Joey'ego Drewa. Pracuje w Sillyvision oraz Joey Drew Studios.

Osobowość

Według nagrania z niewiadomych przyczyn wydawał się być zły na Sammy'ego. Tajemnicza osobowość, umiejętności dostrzegania problemów bądź kłopotów są jego głównymi cechami. Sammy określał go szalonym, dziwnym, lecz również bardzo spostrzegawczym. Jest on ofiarą dziwnych zdarzeń w Joey Drew Studios. W grze można go napotkać jako Projektatora. Jego wygląd jest wynikiem owych zdarzeń.

Pojawienie

Rozdział 2: Stara Piosenka

W rozdziale drugim w studiu nagrań napotkać możemy jego nagranie.

Rozdział 3: Wzloty i Upadki

Norman w rozdziale trzecim pojawia się jako antagonista - Projektator.

Cytat

Każdego Dnia ta Dziwna Rzecz się Zdarza! Ja Będę w Swojej Budce a Zespół będzie Grać.. I nagle pojawia się Sammy i z swoim Marszowym Krokiem wyłącza Wszystko a Następnie Mówi nam abyśmy poczekali na Korytarzu. Wtedy Go Słyszę. Włącza mój Projektor, I nagle wybiega z Budki z Projektorem na Dół do Studia nagrań...Tak jakby jakieś Dziwne zło niczym Diabeł go Goniło.. Kilka Sekund później Projektor się Wyłącza. Sammy.. On nie Wychodzi Jeszcze przez Jeszcze Długi czas.. Ten Facet jest Dziwny.. Zwariowanie Dziwny.. Miałem już Pomysł by Porozmawiać z Panem Drew o Tym wszystkim ale..Wtedy Przypominam sobie że i On ma Swoje ...Dziwactwa..

Ciekawostki

  • Joey'ego nazywa "Mr. Drew" (pol. Pan Drew).