FANDOM

Menu ch4

Połowa tych ludzi nie rozróżnia klucza od durnego walca parowego
 
— Lacie Benton

Lacie Benton - pracownik pomagający Bertumowi Piedmontowi przy budowie Krainy Bendy`ego. Nagrała jedną kasetę, która aktualnie jest w Pokoju Konstrukcji.

Maska Bendy'ego Osobowość

Lacie swoją osobowością przypomina "typową chłopczycę". Nie grzeszy pięknym słownictwem, jest zaradną idywidualistką. Ma zdolności techniczne. Jednak Animatronik Bendy`ego niepokoi ją do tego stopnia, że kiedy się odwraca, ma wrażenie, że robot się porusza.

Wędrujący Bendy - ikona Pojawienia

Rozdział 4: Wielkie Piękności

Na biurku w Pokoju Konstrukcji znajduje się kaseta z nagraną przez nią wiadomością.

Projektor - ikona Cytat

Oryginał:

The only thing that works around here is my ulcer. Half these people don't know a wrench from a dang steamroller. Buncha morons is what they are. Spend their day in the warehouse arguin' over who's supposed to be doin' what or playing them silly games. Still, I'm not complainin'. I get most of my time to myself. Suits me just fine. Only thing that bothers me is that mechanical demon in the corner. Bertrum's been working on it for a month now. Says it will walk someday and maybe dance. All it does now is give me the creeps. I swear, when my back's turned, that thing's movin`.
Tłumaczenie:
Jedyna rzecz, która tutaj pracuje, to mój wrzód. Połowa tych ludzi nie rozróżnia klucza od durnego walca parowego. Banda kretynów! Oto, kim oni są. Całe dnie siedzą w tym magazynie i kłocą się o to, kto powinien coś robić a kto grać w te ich głupie gry. Ale i tak nie narzekam. Większość swojego czasu mam dla siebie, a mi to jak najbardziej pasuje. Jedyna rzecz, która mnie niepokoi, to ten mechaniczny demon w kącie. Bertrum pracuje nad nim już od miesiąca. Mówi, że kiedyś będzie chodził albo nawet tańczył. Ale na razie jedyną rzeczą którą robi, jest przyprawianie mnie o ciarki. Przysięgam, kiedy tylko się odwrócę, to coś się rusza.

  • Z powodu głosu Lacie, niektórzy sprzeczają się ze sobą o jej płeć
  • Możliwe, że to ona skonstruowała głowy kaczek, które są w Pokoju Konstrukcji
Postacie
Kreskówki
BendyBoris The WolfAlice AngelCharleyBarleyEdgar
Ludzie
Joey DrewHenry SteinWally FranksThomas ConnorSammy LawrenceJack FainSusie CampbellNorman PolkShawn FlynnAllison PendleGrant CohenLindaBertrum PiedmontLacie Benton
Atramentowi
Atramentowe Trio: Ink Bendy/BestiaUpadła AliceBoris Tyran

Poszukiwacze: PoszukiwaczOpuchły PoszukiwaczOpuchły JackPoszukiwacz GórnikWielki PoszukiwaczGigantyczny PoszukiwaczPoszukiwacz Sammy
Gang Rzeźników: RurarzWędkarzMłotkarz
Pozostali: BorisSammyProjektatorBertrumStraceńcyTomAllison AngelŁapa

Niezaklasyfikowani
TheMeatly (Easter Egg)"Zabłąkany" BendyAnimatronik Bendy'ego
Niekanoniczni
Sąsiad