FANDOM

Klony Borisa są postaciami tła pojawiającymi się w Rozdziale 1 oraz 3. Ich imię sugeruje że są klonami Borisa.

Wygląd

Nowy

Gdy zobaczymy go w Rozdziale 1, w otwartej klatce piersiowej ma on 8 wysuniętych żeber. Na dłoniach nosi rękawiczki i jak większość kreskówkowych postaci ma 4 palce. Ma czarne, prawie niewidoczne buty. W Rozdziale 1, gdy jest martwy, ma otwartą klatkę piersiową i widać, że nie ma serca i jego oczy są ułożone w krzyżyki.

Stary

To duża, czarna, humanoidalna postać z wielką klatką piersiową, dużymi czarnymi pięściami i butami. Na przekroju jego tułowia znajduje się wielka dziura ze złotym wnętrzem i żebrami. Jego biały, wilczy pysk ma małe trapezokształtne usta, czarny nos i oczy, które wyglądają jak małe x.

Pojawienia

Rozdział 1: Ruchome Obrazki

Boris leży w Pokoju Borisa. Nic nie robi, tylko leży na stole operacji, ponieważ nie żyje. Po włączeniu Głównej Mocy z jego klatki piersiowej tryska atrament. W Rozdziale 3 dowiadujemy się, że był to tylko jeden z klonów Borisa.

Rozdział 3: Wzloty i Upadki

Martwe klony pojawiają się w Pokoju Alice.

Ciekawostki

  • Oryginalnie model klonów był inny.
  • Dziura w klatce piersiowej klona jest jedną z możliwych lokacji klucza francuskiego.
  • Kiedy uruchomimy Atramentową Maszynę i pójdziemy do Klona, z jego dziury w klatce piersiowej zacznie tryskać atrament.