FANDOM

Bendy in Nightmare Run - gra na telefon wydana 15 sierpnia 2018 roku.

Historia

26 stycznia 2018 r. Meatly opublikował video o Nowej Grze o Bendy' m na telefon stworzoną w współpracy ze Karman Interactive. Gra miała być wydana przed premierą Rozdziału 4 na telefony ze system Android i IPhone' y. Co najważniejsze, gra ma być totalnie za darmo. 23 kwietnia tego samego roku w video o nadchodzących update' ach, powiedział że premiera gry została przesunięta, ze względu na problem z projektowaniem plansz. Aktualnie premiera gry jest planowana pod koniec 2018.

Gameplay

W grze wcielamy się w Bendy' iego, przemierzając mroczne i dopiero co odkryte kreskówki Joey Drew Studios. Gra jest grą typu "Boss Runner". Głównym elementem gameplay' u jest walka z Bossami. W grze walczymy kolejno z:

  1. Chester' em - Potworną Skrzynią na Skarby, która chce go zjeść za kradzież swojego Grzmota przez Bendy' iego
  2. Gaskette' m - Potworną Taksówką, która chce go pobić za niezapłacenie za przewózkę sobą.
  3. Canoodle' m - Potworną Konserwą która próbuje się go pozbyć za wtargnięcie na swoje wysypisko.
  4. Dewey' m - Potwornym Kałamarzem który chce go zatopić w atramencie za robienie hałasu w bibliotece.

Mechanika

Z każdym z bossów walczymy w kreskówkach podzielonych na 5 Aktów i odblokowany po pokonaniu Bossa Tryb Koszmarny. Z każdym kolejnym aktem Boss zadaje nowe ataki, ma więcej życia niż poprzednio i przywołuje trzy różne rodzaje przeciwników.

Ciekawostki

Latest