FANDOM

Bendy and the Ink Machine - gra autorstwa TheMeatly. Jest grą Survival - Horror wykonaną w Unity3D. Gra wychodzi w Rozdziałach. Do tych czas wyszło ich 2.

Streszczenie gry

Rozdział 1

W Rozdziale 1 musimy zebrać 6 przedmiotów, by utworzyć energię, która włączy maszynę atramentu. Przed tym musimy aktywować Ink Pressure. Gdy pójdziemy do pomieszczenia Ink Machine po włączeniu maszyny, zaatakuje nas "Bendy". My przerażeni uciekamy do wyjścia, ale podłoga się zawala. W podziemiach bierzemy siekierę i rąbiemy deski, by przejść dalej. Przechodzimy do Pokoju z pentagramem na podłodze, dostajemy halucynacji (w tym flashbacki) i nagle upadamy omdleni na ziemię. Wtedy pokazują nam się napisy końcowe Rozdziału 1.

Rozdział 2

W Rozdziale 2 budzimy się w Pokoju Pentagramu i szukamy wyjścia. Po dostaniu się do bramy musimy znaleźć 3 przyciski. Wracamy do bramy i włączamy energię dla całego Departamentu Muzycznego. W międzyczasie zaczynają nas atakować Poszukiwacze. Gdy pokonamy wszystkie, uzyskujemy dostęp do korytarza prowadzącego do Biura Sammy'ego. Potem musimy znaleźć w którymś koszu klucze do szafy Wally'ego. W niej możemy dowiedzieć się jak brzmi "muzyczne hasło" do Sanktuarium Sammy'ego. Aby się tam dostać najpierw musimy włączyć rzutnik i wtedy zagrać na instrumentach. Gdy już wejdziemy do Sanktuarium i przekręcimy korbę, znowu zaatakują na Poszukiwacze. Po ich pokonaniu będziemy mogli się dostać do Biura Sammy'ego. Tam musimy uruchomić "Pomp Control" i udać się do wyjścia. Po drodze atakuje nas Sammy i omdlałego zabiera do Pokoju Rytuału. Gdy Sammy zostanie pokonany przez Bendy'ego będziemy mogli się uwolnić i uciec. Niestety, przy drzwiach wyjściowych będzie czekać na nas Bendy a my będziemy musieli uciekać do S3 Vault, gdzie zdumieni i przestraszeni spotykamy Borisa. Po tym pokazują nam się napisy końcowe Rozdziału 2.