FANDOM

Chapter-1-legendicon 2Chapter-2-legendicon 2Chapter-3-legendicon 2Chapter-4-legendicon

Nie szukałeś atramentowej wersji Bendy'ego?

Bendy - główna i tytułowa postać gry Bendy and the Ink Machine. Jest postacią z kreskówki.

Opis

Bendy to postać z kreskówki. Występuje w show prezentowanym przez Sillyvision. Jako postać ze starej kreskówki posiada tylko dwa kolory. Żółty (bądź biały) oraz czarny. Jego oczy są stylizowane wyglądem Pac-Mana. Posiada czarne spodnie, koszule oraz buty, oraz białe/żółte rękawiczki i muszkę. Zawsze się uśmiecha. Na rękawiczkach ma 2 czarne koła (dawniej 3 czarne kreski).

Charakter

Bendy jako kartonowa postać nie robi nic graczowi. Teoretycznie tak jak jego demonowa wersja mógłby być antagonistą z uśmiechem na twarzy, który zakrywa gniew.

Ciekawostki

  • Istnieje teoria, że "Bendy" oraz Bendy to ta sama postać.
  • Na lokacji możemy spotkać wiele jego podobizn z tektury.
  • W Rozdziale 2, gdy za pomocą siekiery zniszczymy jego podobiznę z tektury, które znajdują się na pentagramach i się odwrócimy, spoglądając ponownie w jej stronę zauważymy, że jest w nienaruszonym stanie.
  • Jeżeli dostaniemy się do pokoju, który jest zamknięty (i podczas gry się nie otwiera) poprzez hackowanie/glitchowanie gry, spotkamy Bendy'ego z tabliczką, na której napisane jest "Wędrówka jest strasznym grzechem". Bendy ma na twarzy lejący się atrament, a jego oczy są zrobione z kilku kółek jednego wewnątrz drugiego. Twórca gry zrobił tak, żeby powstrzymać graczy od teleportowania się do różnych miejsc w grze poprzez hacki.

Galeria

Bendy-head Galeria dla tego artykułu znajduje się na oddzielnej stronie.
Bendy - Galeria