FANDOM

Szukałeś Bendy'ego albo galerii "Bendy'ego"?

Chapter-1-legendiconChapter-2-legendiconChapter-3-legendicon

"Bendy" - główny antagonista w grze Bendy and the Ink Machine.

Opis

"Bendy" to humanoid z atramentu. Posiada 2 [ostrzejsze niż u Bendy'ego] rogi. Jego łącznik rogów jest głębszy i bardziej zaokrąglony niż u jego kreskówkowej wersji. Jest uśmiechnięty. Na szyi ma muszkę taką samą jak Bendy. Na rękach ma dwie, pobrudzone atramentem rękawice. Ma dwie nogi, które nie posiadają stóp.

W grze

Rozdział 1: Ruchome Obrazki

"Bendy" nie pokaże się dopóki nie zbierzemy 6 przedmiotów. Później nas jumpscare'uje z Ink Machine. Kiedyś jeszcze pokazywał się w zakończeniu na tle Pokoju Pentagramu. Teraz zastąpiono to flashbackami, na którym też się on znajduje.

Rozdział 2: Stara Piosenka

"Bendy" zostaje przywołany przez Sammy'ego Lawrenca. Sammy mówi do niego "król" i "władca", lecz "Bendy" go zabija. Gdy Henry próbuje wyjść z pokoju rytuału ukazuje mu się "Bendy". Jeśli nie uciekniemy, "Bendy" zabije gracza.

Ciekawostki

  • W grze nie widać jego oczu. Prawdopodobnie są one czarne jak u Bendy'ego.
  • Jego Voice-Acting pokazuje się w trailerze Rozdziału 2, ale strasznie cicho. Projekt został anulowany a głos "Bendy'ego" przerzucono na Sammy'ego.
  • Przed wyjściem Rozdziału 2 fanowie dali mu nazwę Ink Bendy (pl. Bendy z Atramentu), ale osiągnięcie The Beliver pokazało nam nazwę "Bendy" chociaż faktem sprzecznym jest to, że w drugim rozdziale gdy uciekamy "Bendy'emu" jest zadanie Escape Bendy bez cudzysłowu.
  • W drugim rozdziale kiedy Sammy powie "No, my lord!" (pl. Nie, mój władco!) można usłyszeć po każdym kolejnym zdaniu dźwięki jakiejś bestii. Możliwe, że są to dźwięki wydawane przez "Bendy'ego". Jeśli są to jego dźwięki, to może oznaczać, że on nie potrafi mówić a wydaje dźwięki jakby bestia.
    • Dźwięki bestii możemy usłyszeć również, kiedy po pościgu z Bendy'm w rozdziale 2, kiedy podejdziemy do drzwi od wejścia do pokoju usłyszymy stukanie i kolejne ryczenie.
  • "Bendy", gdy nas goni pod koniec Rozdziału 2 nie działa tylko na zasadzie, że umieramy, gdy on nas dotknie lub dogoni. Zasada działania polega też na tym, że umieramy także wtedy, gdy on nas wyprzedzi lub jako pierwszy dotrze do drzwi wejściowych S3 Vault. Dowodem na to jest to, że gdy staniemy w rogu z Maskotką Bendy'ego na drodze naszej ucieczki, będziemy w stanie przed śmiercią zobaczyć jeszcze "Bendy'ego" nas wyprzedzającego. Dowodem na szybsze dotarcie do drzwi jest przypadek, gdy cheatujemy i teleportujemy się podczas ucieczki za "Bendy'ego".
  • Głowa "Bendy'ego", gdy nas goni, cały czas jest skierowana w stronę gracza tak samo jak głowa Sammy'ego, gdy jest na widowni.

Galeria

Bendy-head Galeria dla tego artykułu znajduje się na oddzielnej stronie.
"Bendy" - Galeria